tiistai 12. elokuuta 2014

bomazz.com

Helou! Mulle tuli mahdollisuus tehdä yhteistyötä suomalaisen Bomazz verkkokaupan kanssa, ja olin innoissani koska heillä oli suojakoteloita myynnissä juuri Macbookille. Tiiän että parissa viime postauksessa tää uus kone on esiintyny, mutta haluun kertoo teillekkin Macbookin, iPodin tai älypuhelimen omistajat tästä kivasta nettikaupasta! IMG_2038 IMG_2039
En ollu aiemmin kuullutkaan tästä kyseisestä verkkokaupasta, mutta yllätyin positiivisesti! Bomazz on siis suomalainen verkkokauppa joka myy suojakoteloita / kuoria elektroniikkalaitteille. Heillä on ilmaiset postikulut kaikissa tilauksissa suomeen, ja tuotteet on laadukkaita. Just siihen pystyn täysin yhtymään kun avasin ton paketin!:)IMG_2047 IMG_2045
IMG_2048
Sain heiltä siis suojan mun Macbookille. Oon heti alusta alkaen pitänyt itsestään selvyytenä että hankin suojuksen, koska en halua esim. kuljettaa tota konetta laukussa että se voi naarmuuntua. Tää suoja on aitoa nahkaa ja muutenkin tosi laadukkaan tuntunen! Sisämateriaali on ihanan pehmonen ja sit tossa on vielä pehmustetta välissä suojaamassa. Myös toi väri miellyttää ainakin mun silmää, enkä usko et kyllästyn tohon kovinkaan nopeesti :)

He halusivat myös tarjota mun lukijoille kaikista tuotteistaan 20% alennusta alennuskoodilla FORTIFY20 :)

Kiitos vielä Bomazz yhteistyöstä! :)




2 kommenttia:

  1. Anonyymi8/16/2014

    pitääkö sm kisoissa olla seuran kisa asu? tiiätkö että voiko siitä seurata jotain kamalaa jos laittaa vaan seuran yläosan mut jotkut toiset shortsit =)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii niissä säännöissä sanotaa mut itekki useesti pidän vaa yläosaa ja mustia shortseja! Enemmä se alaosan pitämättömyys häiritsee seuraa kun niitä smmien järjestäjiä, mutta siis pääasia on et se yläosa on seuran edustusasu! :)

      Poista