sunnuntai 9. marraskuuta 2014

snowday

Heipsun! Tänne Jyväskylään sato aika paljonkin lunta loppuviikosta, joten päätin heti hyödyntää valosta maisemaa ja lähin kuvaamaan, ja mun pärstästä tää postaus sitten koostuukin. :D Ärsyttää että kauan näistä keleistä ei voi nauttia koska tälläkin hetkellä on plusasteita ja lumet sulaa..
Meillä oli siis koeviikko viime viikolla, panostin tosi paljon ja toivottavasti se näkyy sitten koepalatuksissa.. Huomenna mulla on vielä musiikin kuuntelu- ja laulukoe, sitten alkaakin uus jakso jossa mulla on bilsaa, terveystietoa, matikkaa, äikkää ja espanjaa! Mun mielestä noi kaikki aineet on tosi kivoja äikkää lukuunottamatta joten vaikka toi tuleekin olee aika rankka jakso, aineet on ainakin mieluisia lukee!
Vaikka lupailin teille ylläriä tälle viikolle, se siirtykin viikolla eteenpäin joten nyt, stay tuned ;)
IMG_5669m IMG_5599miphotosta IMG_5664m IMG_5602mIMG_5570mm
Tsemppiä teille arkeen♥

8 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia susta! :-)

    VastaaPoista
  2. Oot ihan älyttömän kaunis! Ja onpas tuolla jo paljon lunta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :`) Jep nii täällä oli mut suli jo... :(

      Poista
  3. Anonyymi11/10/2014

    Ihana postaus taas jälleen! :) mulla taitaa olla noi samat housut, onko noi veromodan? :D Niin ja toi ruutupaita näyttää niin ihanalta, oon etsiny just tollasta! Onko se mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla että tykkäsit! :) Joo on veromodan! Ja toi ruutupaita on rodokselta Pull&bearista! :/ Mutta joo toi on ihana, varmaan samantapasia myydään suomessaki:)!

      Poista
  4. Anonyymi11/11/2014

    Ihanat hiukset :3 Ootko koskaan värjännyt?

    VastaaPoista