sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Long time no seee

Heippa taas! Mua on nyt viimepäivät harmittanu tosi paljon etten oo kerennyt käydä kuvaamassa, eikä mua oo oikein tehny mielikään.. Silti mun motivaatio tähän blogiin on ihan yhtä iso kun aina ennenkin, aattelen päivittäin että millasia postauksia teille tekisin ja yritän toteutella niitä myöhemmin :)
Viime viikot on menny treenatessa kun oon nyt jo päässy hyvin tekemään treeniä, koulua on tullu käytyä ja illalla sit oon vetäny urheilukerhoja. Eilen olin rakentamassa lasten liikuntapeuhulaa ja tänään olin siellä sit valvomassa lapsia. Pääsin kotiin onneks sen verran ajoissa, että kerettiin vielä kuvaamaan just ennen kun aurinko laski. Ihanaa kun huomaa jo että päivät on pidempiä!! Siinä meni sit koko viikonloppu, huoh.. :/ Mutta seuraavasta viikosta on tulossa ihan super kiva, tai niin uskallan ainakin toivoo! Perjantaina meillä on vanhojen tanssit kuten suurin osa teistä varmasti tietääkin! Vielä on muutamat harkat ennen sitä, pitäkää peukut pystyssä että tanssit menee hyvin haha :P
IMG_7802 IMG_7737 IMG_7724

Ja jottei tää olis ihan parin kuvan pikapostaus, heitän tänne loppuun tammikuulta (ja joulukuun lopulta) kertyneet kännykkäkuvat!
tammikuu1
1. Oltiin ennen uutta vuotta Iinan kanssa vahtimassa mun serkkuja Helsingissä yks ilta // 2. Mun uutta huonetta josta oon tehny jo huonepostaustakin // 3. Mä testailemassa uutta pipoa // 4. Jyväskylä illalla Laajavuoren päältä katsottuna!

tammikuu3
1.  Iinan kanssa leffassa // 2. Äitin kanssa pitsalla // 3. Jopon ja Iinan kanssa kaakaolla // 4. Mun huoneen kuvakollaasiseinä

tammikuu2
1. Minäää // 2. Löysin stadiumista vähän aikaa sitten uuet lempparitrikoot! // 3-4. Ja taas rinteessä.. Oli niiin ihanat maisemat kun puut oli ihan valkosina!

tammikuu4
1. Äitin kanssa thaimaalaisessa syömässä! // 2. Fysiikan tunnilla :D

12 kommenttia:

  1. ihana postaus, ai että miten ihanat aurinkoiset maisemat näissä kuvissa ♥ tykkäsitkö tosta viikossa aikuiseksi leffasta, onko kattomisen arvonen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa Nelli että tykkäsit! :) Ja oli toi tosi hyvä leffa, vaikkakin vähän hidastemponen.. Mutta kannattaa käydä kattomassa! :3

      Poista
  2. toi sun kuvakollaasiseinä on ihan sikahieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Kiva kuulla että säkin tykkäät siitä! :)

      Poista
  3. Anonyymi2/09/2015

    Tsemppii tansseihin! :)

    VastaaPoista
  4. Pystyykö polyvoressa tekee sillee et tekee kollaasin, mut ei julkase sitä, vaan tallentaa vaa omalle konelle ja sielt blogii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en oo ihan varma, ite teen aina sillain että otan siitä kollaasista screen shotin!

      Poista
  5. Aaapua, en oo vähään aikaan kommentoinut sulle. Tosin se johtuu ihan siitä, etten oo vaan jaksanut kommentoda muille missään muodossa, jos oon yrittänyt niin tulee vaan "kiva postaus" tms, ja koska itse vihaan sellaisia kommentteja, en haluaa niitä muillekkaan antaa. :D Pariin blogiin oon kyllä saanut jonkinlaista kommenttia aikaan mutta sullakin oli tää pikkutauko tässä, niin se päivä oli just siinä välissä.

    Pidän sulle peukut pystyssä lukion vanhojen tanssien suhteen! Ite tykkään aina katsoa niitä omia tansseja Youtubesta, mutta en ite kyllä uskaltais mennä sellaiseen mukaan :D Oon ihan surkee tanssimaan...

    Oih, toi eka kuva, ihana hymy sulla! Ja tyhmä Heta :( Mua alko tehä kauheesti mieli PITSAA. Ja kokista, vaikka tuossa sun kuvassa onkin vettä :D Oih, thaimaalainen ruoka on kyllä hyvää! Ja kiinalainen. Ja japanilainen, sushi on ihanaa :D (Millon musta tuli tälläinen Aasia-fanaatikko :DD)

    Joo, mä oon väsynyt, ja oon siks hyperaktiivinen, älä ihmettele mun kommentin "hyperisyyttä". (Onko toi ees sana? o.O) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihanaa että nyt pääsit kommentoimaan!! :) Näitä sun kommentteja on aina niiin kiva lukee!

      Hihii kiitti peukuista :3 No en mäkään mikään hyvä oo tanssimaan mutta onneks en oo siellä ainoo :D Ja onneks ne tanssit ei myöskään oo kauheen vaikeita haha xd

      Voi kiiiitti!! :) Jooo ai että thaimaalainen ja tietysti kiinalainen kans (mut thaimaalaisessa käyn useemmin) on ihanaa!! Sushista mä taas en tykkää :I Nooh se on oikeestaan ainut ruokalaji mikä ei oo mun mieleen :P

      Haha ihanan ilonen ja pirtee kommentti joten tuo ei varmasti ole huono asia (;

      Poista