torstai 3. maaliskuuta 2016

Se on (melkein) ohi nyt

Heippa! Piiiitkästä aikaa täällä taas. Musta vaan tuntu et tarttin vähän ''omaa aikaa'' blogiltakin tähän väliin ja se oli hyvä päätös multa. Siitä sen enempää selittelemättä kerron mitä kaikkea sit oon tehnyt tällä omalla ajalla. Kiireistä on ollut, mutta mulla on silti ollu ihan huippu alkuvuos (mitä ihmettä kaks kuukautta jo takana vuotta 2016?!).

°Penkkarit on nyt ohi vaikka mulla ne ei tarkotakaan lukion loppumista, koska jatkan vielä koko ens vuoden. Vaikka olisin mieluummin kavereiden asemassa tällä hetkellä, niin toisaalta oon ilonen että päätin mennä lukion neljään vuoteen. Oon saanu/saan urheilla paremmin, enkä toisaalta olis mahtunu oikeen ees kolmeen vuoteen mun kaikkien pitkien aineiden ja ylimäärästen kielten kanssa.

°Vietettiin penkkareiden jälkeen tyttöjen iltaa kun ei viititty abiristeilylle lähteä ja mun mielestä se oli hyvä päätös. Meillä oli hauska ilta noinkin.
12705566_1261271370566350_8408093021851218893_n 12495_1261218517238302_959816630031089817_n

°Perjantaina kävin kattomassa Jyväskylän kaikkien koulujen tanssimat wanhat, kun Jopo oli saanut mulle lipun! Ne on aina ihan kiven alla ja oli huippua päästä seuraamaan ekaa kertaa tansseja katsomon puolelta kun siellä vuos sitten pääs itsekin tanssahtelemaan.

°Näiden jälkeen lähin reissuun Espooseen jossa olin muutaman päivän ottamassa vähän irti urheilusta ja kaikesta muustakin häslingistä ja teki kyllä hyvää, mulla oli huippua siellä.

12744010_1261271413899679_8327970629131926739_n IMG_2621 IMG_3004

°Käydään tosi usein Sinin kanssa syömässä jossain, mutta vähän aikaa sitten päätettiinkin tehdä jotain hyvää meillä kotona ja kannatti! Tehtiin halloumpastaa josta tulikin mun mielestä ihan älyttömän hyvää.

°Oon lukenut kirjotuksiin sen minkä oon suinkin jaksanut/kerennyt, ne vaan lähestyy niin kauheeta vauhtia et stressihän tässä kohta iskee. Noh, mulla on aina mahis uusia ens syksynä, joten liikaa ei saa paineita ottaa.

IMG_2843 IMG_2836 IMG_2990

°Juhlittiin Sannin synttäreitä jotka oli muutama päivä sitten. 

°Urheilusta kiinnostuneille sen verran että mun jalkaa ei leikata vielä, joten jatketaan kuormitusta pikkuhiljaa lisäämällä kesään ja kisaan sen todennäkösesti kipeellä jalalla läpi jonka jälkeen se sit leikattas syksyllä. Liikaa en jaksa enää spekuloida koko juttua, aika näyttää.

IMG_2910 IMG_2626 IMG_2840

°Oon jo jonkun aikaa halunnu uusia mun huonetta ja nyt sekin lähti käyntiin kun hommattiin mulle uus sänky. Muutamat pikkujutut sain eilen Ikeasta kun tehtiin reissu Tampereelle, ja oon ihan supertyytyväinen mun huoneeseen nyt. Jossain muodossa pääsette tekin kurkkaamaan tänne lähiaikoina :)

Penkkarikuvat on meidän koulun (Schildtin lukio) facebook sivuilta ja wanhojen kuvat on Jopon kameralla otettuja.




1 kommentti:

  1. todella kiva postaus :) tykkään sun blogista niin paljon!! treenijuttuja ois kiva kuulla lisää ja puhelinkuvapostauskin ois kiva pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista