keskiviikko 8. helmikuuta 2017

What I've been up to?

Moi! Mä en ees oikein tiedä mistä pitäis alottaa. Bloggaustahti on nyt kuihtunut ihan kokonaan minkä oottekin varmaan huomannut haha. Nyt kun mulla hetki oli aikaa kirjottaa niin tässä pientä updatea elämästä ylipäänsä :)

Urheilu on nyt hetken tauolla, koska mulla ei yksinkertasesti riitä aika. Tällä hetkellä koen tärkeemmäks opiskella kaiken sen ylimääräsen ajan mitä koululta ja töiltä jää. Joulukuun yritin painaa kaikilla näillä palapelin paloilla eikä se onnistunu kovin hyvin ja stressaannuin ihan liikaa.. Nyt hetkeks vaan vaihdan mun tärkeysjärjestystä ja kun elämä tasottuu, niin sitten on taas aikaa miettiä järjestys uusiksi. Edelleen siis veri vetää kentille varsinkin jo tän kuukauden jälkeen mitä en oo valmennuksessa treenannut (oon omia treenejä tehnyt sillon kun kerkeen ja huvittaa) ja kyllä mä vielä samoja juttuja urheilulta haluan mitä aiemminkin. Nyt vaan oli huono aika sille enkä väkisin halua vääntää, koska jos sitä liian kauan jatkaa niin sitten palaa nopsasti loppuun.. Eli omien pidempiaikaisten tuntemusten lopputulos.
Snapseed (2)2
Opiskelut alkaa onneks olla lukion osalta siinä!! Vitsi tää viimenen vuos on kyllä tehnyt tiukkaa, mutta se meni tosi nopeesti silti. Oishan se ollut tosi kiva valmistua jo viime keväänä, mutta eipähän tullut niin kauhee kiire kurssien kanssa. Nyt oon saanut rauhassa suorittaa omaan tahtiin ja kerennyt lukea myös pääsykokeisiin. 
Muuten opiskelusuunnitelmat on pysynyt aikalailla samoina, niissä ei sen ihmeempää. Kirjotan nyt keväällä äidinkielen, englannin ja kemian. Äikän tekstitaito onkin jo ylihuomenna!! Jaiks! En vaan malta oottaa kesäkuuta että pääsee painamaan lakin päähän.

Muuten elämässä mulla menee tosi hyvin. En keksi oikeestaan mitään muuta valittamista kun mun nielu- ja korvatulehduksen mitkä tällä hetkellä jyllää haha. Jiri alotti armeijan, mutta meille kaukosuhteeseen tottuneina tässä ei oo mitään uutta. Jopa parempi tilanne nyt kun nyt välimatkaa on vaan 20km. 
Jotain töitä tulee tehtyä lähes jokaisena iltana viikossa, joten vapaa-aikaa arkena mulla on tosi vähän. Tää tämmönen elämänrytmi on kuitenkin sopinu mulle ihan hyvin, ja tykkään siitä että jokaiselle päivälle on jotain suunnitelmia. Myös niistä harvoista vapaapäivistä mitä mulle nyt on kipeenä ollessa tullut osaa nauttia ihan eri tavalla!
Snapseed (1)
Yks juttu mistä oon ihan sairaan innoissani on reilun parin viikon päässä häämöttävä Lontoon matka! Ostettiin äidin kanssa mun pikkusiskolle joululahjaksi matka Lontooseen ja olihan se mullekkin mieluinen lahja vaikka toinen sen saikin heh. Lähdetään siis perheen tyttöporukalla shoppailemaan ja muutenkin näkemään meille kaikille ihan uusi paikka. Ohjelmassa on mm. Harry Potter Studiolla ja musiikaalissa käymistä unohtamatta sitä shoppailua. Jos teillä Lontoon kävijöillä on jotain must-juttuja mitä kannattaa tehdä tai nähdä niin vinkatkaa ihmeessä!
Yess eli tämmöstä kuuluu mun elämään tällä hetkellä kun jotkut oli sitä jo kysellyt että miksi blogin puolella on niin hiljasta. Suurin syy siis on ollut kiire, mutta eiköhän tässä koulun loppuessa ja muutenkin kevään mittaa blogillekin jää enemmän aikaa :)

Nyt hyvät loppuviikot kaikille!

8 kommenttia:

  1. Anonyymi2/08/2017

    Minkä arvosanan kirjotit terveystiedosta? :)

    VastaaPoista
  2. Oii vitsit mulla on niin ikävä Lontooseen! Parasta mun reissulla siellä oli juurikin toi Harry Potter Studio! Niin lumoava paikka. ♥ Lontoossa kannattaa ehdottomasti käydä jossakin puistossa kiertelemässä. Etenkin Hyde Park on ihana. Sitten kantsii totta kai kierrellä nähtävyyksiä, kuten Big Ben, London Eye yms. Shoppailut kannattaa hoitaa Oxford Streetillä - se on todellinen taivas. Ja tosiaan etukäteen kantsii kattella vähän kauppojen sijaintia, sillä esim. Victoria's Secret sijaitsee Bond Streetillä, mikä poikkee vähän Oxford Streetiltä. Kantsii varata aikaa myös ihan vaan päämäärättömään haahuiluun, sillä silloin näkee sitä Lontoota kaikista parhaiten. Niin ja kulkemista varten kantsii hankkia Oyster Card. Se on todella kätevä väline niin junissa, metrossa kuin busseissakin. :) Ootan vaan innolla jo sun Lontoo -postauksia! Siitä kaupungista ei vaan voi saada tarpeekseen. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis pakko sanoo että sun Lontoo postaukset on yks syy miks mä ite haluan niin kovasti päästä käymään siellä! Mulle on nimenomaan sun postauksista jäänyt niin hyvä fiilis koko paikasta että en malta päästä ite kokemaan sitä, varsinkin toi Harry Potter Studio houkuttaa!

      Ja hei kiitos vinkistä, mä kattelinkin noita kauppojen sijainteja ja nyt päästään määrätietosemmin liikkumaan niihin :) Ja Oyster Cardit meiltä löytyykin, tilattiin ne netistä jo suoraan kotiin! Ne on kyllä varmasti tosi hyödylliset.

      Ihana kuulla että ootat postauksia Lontoosta, en malta oottaa että pääsen tekemään niitä! Ja kiitos kommentista vielä!! :)

      Poista
  3. Anonyymi2/09/2017

    Harry Potter Studiot on kyl ihana paikka, siellä menee helposti aika kauan aikaa! :D Missä musikaalissa ootte menossa käymään? Oon ite nähny vaan Phantom of the Operan, ja jos sen ootte valinnu niin voin sanoo, että ette varmasti tuu pettymään. :) Eikä muutkaan kyllä varmasti oo yhtään huonoja!
    Mitä edellinenki sano niin Hyde Park on tosi kiva käydä vaikka aamukävelyllä, ja Oxford Streetiltä löytää paljon, mutta kannatan myös shoppailua vähän pienemmillä kaduilla, koska silleen voi löytää ihan huippukauppoja! Esim. Covent Gardenin lähellä tai sit vaikka niitä sivukatuja Oxfordilta. Mut kannattaa tosiaan etukäteen merkitä karttaan kaikki must kaupat, se helpottaa huomattavasti!
    Jos yhtään tykkäätte museoista niin siellähän on aika paljon niitä ilmasia hienoja museoita, tosin mulla itellä ei oo vielä aika (ja kiinnostus) vielä riittänyt enempään kuin yhteen pikaseen visiittiin British Museumissa.
    Ja jos tahotte käydä ottamassa kivoja asu- tai muita kuvia niin Notting Hillissä on niitä nättejä värikkäitä taloja. :D (i mean onhan lontoo täynnä upeita kuvauspaikkoja mut siellä oon ite halunnu käydä kun en oo vielä päässyt)
    Oyster Cardilla kun ajelee metrolla niin on helppoo, ja suosittelen hyppää vaikka kerran jollain random asemalla pois niin saattaa löytää siistejä paikkoja. Tai sitten ei, mut sit hyppää vaan uuteen metroon. :D

    Haha innostuin ehkä vähän, mut tykkään kyl siitä kaupungista tosi paljon. Lontoo on vaan niin käsittämättömän suuri, ettei mitenkään ehdi tehdä kaikkea mitä haluis, mutta toisaalta se on just hyvä puoli, koska aina jää jotain myöhemmille reissuille ja semmonen fiilis, että pakko päästä takas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin oon kuullut että toi Harry Potter Studio on huikee paikka, hienoa päästä kokemaan se! Ja mennään kattomaan Mamma Mia musikaali, kun ollaan kaikki ihan hulluina siihen leffaan haha! :D

      Meillä onkin hotelli ihan Hyde Parkin siinä reunassa, eli siellä varmasti päästään käymään! Ja joo mä merkkasinkin noita kauppoja jo karttaan, että päästään helpommin liikkumaan! Ja myös kun otin selvää niin toi Notting Hill on ihan meiän hotellin lähellä, että ehkä me sielläkin päästään käymään kuvausreissulla!! :)

      Kiitos vielä sullekin ihanasta kommentista, vitsit oon innoissani lähössä kun se on kaikkien mielestä niin kiva paikka!! :)

      Poista
  4. Ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa! :3 Mullakin on kyllä bloggaustahti kuihtunut ihan kokonaan, tosin se on osaksi mun muuton takia :D Muutin siis maanantaina 6.2 omaan kotiini. Tää uusi koti on ihan mahtava, tosin edellinen asukas oli saanut häädön sääntörikkomusten takia ja tehnyt vähän omaa remonttia täällä kostoksi (siksi vessa on tällä hetkellä remontissa, keittiö remontoitiin ennen muuttoani). Mutta joo, jos haluat tietää lisää, niin teen tänään pienen päivityspostauksen, voit lukea sieltä tarkemmin :)

    Mä just yks päivä siivoilin blogeja mun lukulistalta, jotka on ollut kamalan kauan hiljaa (eli yli vuoden) tai ovat ilmoittaneet jossain muussa somessa, etteivät tule takaisin. :( Joten mun lukulistalle jäi sitten 18 blogia, joista osa ei ole postannut ainakaan puoleen vuoteen... harmittaa tää blogimaailman kuoleminen. Onneksi sentään mun lukulistalle jäi muutamia ihania blogeja, jotka ovat vielä elossa, muunmuassa sun blogi :3

    Aaaa apua, mäkin haluun Lontooseen! ♥.♥ Mun kaveri kävi hiljattain Lontoossa ja laittoi mulle kuvia Harry Potter Studiosta, oli kyllä mahtavan näköinen paikka! Mä en nyt voi suositella sulle mitään hyviä paikkoja Lontoossa, koska en ole koskaan käynyt siellä :D Mutta pidä hauskaa ja laita sitten tänne reissusta paaaaaljon kuvia! Laitoitko muuten snäppiin silloin jouluaattona videon siitä, kun sun pikkusisko näki ne Lontoonliput? Muistan hämärästi jonkun semmoisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa kiva että säkin kommentoit!! :) Hieno kuulla, että sä oot päässyt muuttamaan omaan kotiin! Mullakin haaveissa ens kesänä!

      Jep on kyllä vähän surullista kun tosi monet blogit on lopettanut tai hiljentynyt ihan kokonaan. Mutta onneks on silti joitain blogeja jotka on hengissä!

      Jep oon tosi innoissani kyllä Lontoosta!! Haha joo laitoin semmosen mystoryyn, pikkusisko kyllä tykkäs :P Ja lupaan ottaa paljon kuvia ja tehdä postauksia sitten! :)

      Poista